– MERCEDES-BENZ A250 –
Deze klant uit België kwam met een erg mooie Mercedes A250, welke standaard al niet langzaam te noemen is. We hebben een mooie vermogenstoename eruit gehaald, maar helaas konden we door de enorme warme temperatuur hier niet het maximaal potentiële vermogen meten. Dit komt omdat we inlaattemperaturen zagen van boven de 50 graden. Wij kijken ook altijd goed naar de betrouwbaarheid dus we zorgen ervoor dat het vermogen wordt teruggeschroefd bij hoge inlaattemperaturen.
Dit is mooi te zien in de datalog. Op 5000 toeren hebben we een inlaattemperatuur van ongeveer 40 graden en bij de toerenbegrenzer zitten we op ruim 60 graden.
🔵 Standaard
224 pk / 350 nm
🔵 V3P Stage 1 tuning [Bosch MED17.7.7]
246,5 pk / 427,5 nm
+ VMAX uitgeschakeld
Autotuner Bench
Dynostar, powered by DDES Vermogensmeting
#Dynostar #Flevoland #dyno #Noordoostpolder #vandrieperformance #sneller #rijplezier #Emmeloord #testbank #tunen #autotunertool #chiptunen #v3p #rc2000awd #mercedes #mercedesbenz #mercedesbenza250
This customer from Belgium came with a very beautiful Mercedes A250, which is a standard that can't be called slow. We pulled out a nice capacity increase, but unfortunately due to the extremely hot temperature here we were not able to measure the maximum potential capacity. This is because we saw intake temperatures of above 50 degrees. We also always take a good look at reliability so we ensure that the power is reduced at high intake temperatures.
This is nice to see in the catalog. At 5000 rpm we have an intake temperature of about 40 degrees and at the rpm limit we sit at over 60 degrees.
🔵 Standard
224 horsepower / 350 nm
🔵 V3P Stage 1 tuning [Bosch MED17.7.7]
246.5 horsepower / 427.5 nm
+ VMAX disabled
@[1627184107562255:274:Autotuner] Bench
@[100062338045222:2048:Dynostar, powered by DDES] Value Measurement
#Dynostar #Flevoland #dyno #Noordoostpolder #vandrieperformance #sneller #rijplezier #Emmeloord #testbank #tunen #autotunertool #chiptunen #v3p #rc2000awd #mercedes #mercedesbenz #mercedesbenza250